All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Seitsmes päev: 55 Bar and Smalls

leave a comment »

Image069Magasin pärastlõunani ja siis läksin Toomase poole Chelsea’sse. Tegime lõhet värske spinatiga, üle pika aja sain kõhu korralikult täis🙂. Soe söök on ikka teine asi kui võileivad… Ta andis mulle ka mõned noad-kahvlid, mida mul kodus muidu ei olnud. Üleüldse, kui oleks teadnud, mis värk siin on, oleksin Eestist kodust veel igasugu kraami kaasa võtnud. Võibolla keegi tuleb nüüd varsti külla ja toob… Jalutasime Toomasega Chelsea’st alla West Village’isse, rääkisime juttu. Inspireerivad mõtted, taaskord. Läksin internetikohvikusse aega parajaks tegema, sest polnud enam eriti mõtet enne õhtust “kultuuriprogrammi” koju minema hakata.

Image077Esimesena oli plaanis 55Bar (Christopher St, West Village), kus mängis Dave Alleni bänd. Ma ausalt öeldes ei teadnud enne Dave Allenit, kuigi ta on tegelikult päris kuulus.  DA-l olid ülimalt head ideed ja ehitas soolosid väga intrigeerivalt, samas ei kopeerinud  otseselt kedagi (võibolla siiski Metheny ja Scofield, Rosenwinkel🙂 ). Ma täpselt ei teagi, kes seal bändis veel mängisid, programmis oli, et Mark Turner, aga tema see ei olnud… Saksofonistil oli igatahes super sound, mängis jälle nii tenorit, baritoni kui sopranit. (Seamus Blake)

Orienteerumiseks on West Village ja Greenwich Village üsna keeruline koht – erinevalt enamusest NY-st on siin ka diagonaalselt kulgevaid tänavaid ning õigel mitmel puhul tänavad jätkuvad uuelt ristmikult kuidagi nihkes ja pisut teises suunas. Mul õnnestus mitu korda suund 180 kraadi segi ajada ja täiesti valesse kohta kõndida, kui ma ühest klubist teise läksin ja vahepeal veel esimeses peatuspaigas internetikohvikus ära käisin (tuli meelde, et tops nugade ja kahvlitega jäi sinna…) Aga kui mõistus ei võta, siis peavad jalad lihtsalt rohkem käima😀 ma vist kõndisin küll jube pika maa maha seal tiirutades…

Image079Smalls’is mängis Ari Hoenigi bänd: Jean-Michel Pilc (klaver), Gilad Hekselman (kitarr), Hans Glawischnig (bass). Ma sain $5 eest sisse (tegelikult oli vist 20?). Ari Hoenig on täiesti uskumatu trummar! Täiesti lõputu fantaasia. Kitarrist oli ka väga hea. Ja muidugi Jean-Michel Pilc🙂 Väga lõbus ja huvitav kontsert oli. Pärast rääkisime nendega veidi juttu. Huvitav, ka nemad ütlesid, et on mind juba kusagil näinud… Mis toimub? Olen siin ju ikkagi ainult nädal aega olnud.

Jazziklubist on senini siin minu lemmikud Smalls, 55Bar ja Fat Cat.

Written by Ines

May 12, 2009 at 9:33 pm

Leave a Reply

