All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Tööotsingud ja esimene jam

with 2 comments

Bryant Park

Bryant Park

Praegu olen jälle Bryant Park’is, siin on tasuta WIFI. Muru lõhnab  ja purskkaev vuliseb – ma olen looduses😀 Täna otsisin päev otsa tööd (minu internship kahjuks raha sisse ei too…) ja jätsin terve hunniku CV-sid igasugustesse baaridesse ja kohvikutesse. Lõpuks ma midagi isegi leidsin, eks näis. Nüüd kui alles on ainult loetud dollarid, paistab elu hoopis teistes värvides – kui ma McDonaldsisse 1-dollarist soft ice‘i ostma läksin, mõtlesin, kas ma pmst suudaks seal töötada… Oeh. Ma üritan esialgu McDonalds’i peale veel mitte välja minna, ma ei oskaks nagunii seal neid sente –dimes, quarters, nickels jne lugeda… Muide, alguses ma otsisin tööd reaalselt enda CV-ga, aga siis ma sain aru, et ma lihtsalt pean sinna midagi juurde luuletama – nüüd uue versiooniga on hoopis lõbusam tööd otsida. Ma olen hakanud nüüd ise ka juba uskuma, et olen kohvikus töötanud😀. Jama on see, et Social Security Number’i saab alles juunis, ma ei teadnud, et see  J1 viisa juures nii on, see selgus alles SS Office’is – halb üllatus. Mitmetes kohtades jäigi tegelikult asi selle taha pidama.

Andy Arnold

Andy Arnold

Tutvusin pühapäeval Rose’is ühe kitarristiga – Andy. Eile käisin temaga jammimas. Väga tore oli, mängisime standardeid. Ta on sakslane, elanud enne seda Amsterdamis ja nüüd viimased paar aastat siin (Brooklynis). Oli inspireeriv mängida ja suhelda🙂 Ta on kusjuures Paul Bollenbacki õpilane, väga hästi mängib. Tore kuulda kellegi kogemusi, kes on siin juba aastaid elanud, võimalusi otsinud ja leidnud ka.

Märkan, et NYs on paljudel mingid väiksed sülekoerad (tuleb meelde, kuidas väike vend ütles paariaastasena väikeste koerte kohta “koeraniru” – päris tabav termin just selliste kohta). Üldse siin on koeri palju. Muidugi on siis olemas ka koerajalutajad, võib leida päris palju kuulutusi a la:  Professional dog-walker. Ükspäev ma leidsin craigslistist kuulutuse, et tüüp maksab tunnitasu sellele, kes teda trenni tegema meelitaks. Helistasin, aga ta kadus ära kuhugi. Vist ei viitsi ikka trenni teha.

Umbes sellised kaabud

Umbes sellised kaabud

Paljud mehed kannavad väikseid kaabusid.  Aga üldiselt…  on paljud ameerika mehed väga naiste moodi – parajad latataarad ja klatšimoorid, mingi relationship issues arutamine käib kohvitassi taga. Selline mulje on jäänud lihtsalt. Kindlasti mitte kõik pole sellised muidugi, aga kipub veitsa sinnapoole.

Esimest korda pesin pesu – laundromat’is. Viisin kõik oma riided korraga pessu – nii palju mul neid siis ongi. Pole veel uusi riideid ostnud ka, hetkel ei ole raha, kuigi päris ägedaid poode on siin tõesti.

Bill McHenry band

Bill McHenry quartet @ Tea Lounge

Eile käisin Park Slope’is (Brooklynis, super lahe linnaosa minu meelest, tahaks seal ka kunagi elada!)  kuulamas Bill McHenry (saksofon) bändi, Duane Eubanks mängis trompetit, Kim Cass bassil ja Dan Rieser trummidel. Ilus poeetiline swingiv musa oli, ilma piletita kontsert jälle. Bill McHenry mängis muide pühapäeval Brad Shepikuga, sealt ma teda tunnengi, selgus, et  meil on ühine vaimustus – Kenny Dorham. Ta soovitas mulle mitmeid plaate. Väga hariv oli temaga muusikast rääkida, ta tunneb asja!

Täna ei lähe vist kontserdile, hoian raha kokku. Kuigi.. Peter Bernstein mängib ühes kohas, teises kohas Tom Harrell ja Eric Alexander. Ma ei tea, võibolla peaks ikka minema. Mul hakkab selline meeleolu tekkima, et aega küllalt, nad mängivad siin nagunii kogu aeg.

Written by Ines

May 23, 2009 at 12:48 am

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kas New-Yorkis ongi sellised vabad ja suhtlemisaltid inimesed? Tundub, et tegevust jätkub ja leiad iga päev uusi sõpru. Kindlasti oled sina väga julge, aktiivne ja sõbralik.🙂

    Priiddik

    May 23, 2009 at 10:03 am

    • Kle jah, see on üksi reisimise üks suur pluss minu meelest, väga kerge on inimestega tutvuda. Aga inimesed on üldiselt tõesti sõbralikud ja suhtlemisaltid siin.

      Ines

      May 24, 2009 at 1:30 pm


Leave a Reply

