All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Uued kogemused, elu on nii tore

with 2 comments

Eile käisin läbi MacDougal St. koht nimega Bar Next Door, kus mändivad alati triod – seekord Lage Lundi trio, kavas standardeid. Mulle hullult meeldib kui keegi kütab hästi standardeid (kuigi enamus inimesi, eriti muusikud, on tavaliselt standarditest väsinud). Kuulsin väga häid versioone “All the Things You Are”‘ist (LL väitis tegelikult küll, et see lugu räägib temast😀, yeah right, minust hoopis! ) ja “I’m Getting Sentimental Over You”-st. Kahjuks jäin esimesele setile veitsa hiljaks ja teiseks setiks ($10 + jook) polnud raha jääda, seee algas nagunii nii hilja – 1:30AM. Aga varsti jälle, Lage Lund mängib siin ka pidevalt. 2 teise kitarristiga sain seal tuttavaks (arvatavasti koosneski publik kitarristidest), ühe käest sain väga huvitava plaadi.

smile030Ja ma sain proovida hostessi ja ettekandja ametit keset Greenwich Village’it. Pean tunnistama, et olen loomulik talent (inimesed ütlesid) ja mulle jubedalt meeldib! Kes tuttavatest kujutaks mind ette restorani ukse ees möödakäijaid püüdmas ja sööma ja jooma meelitamas? Aga inimesed ei uskunud, et see on minu esimene päev. Kõige toredam on see, et mulle nii meeldis –  lihtsalt kõikidele naeratada, öeldes “Hello, How are you today. Would you like some brunch/dinner/ margaritas/mojitos/sex on the beach/ apple-tinis…$5 special”. See on ju iseeenesest nii arbsurdne tegevus ja midagi nii uut, et ma sain täieliku elamuse – 7 tundi järjest. Naeratamine on nimelt nakkav – kõik inimesed naeratasid vastu ja ma sain päev otsa head tuju nautida. Aga väsitav siiski, füüsiliselt.

Praegu olen ühes jaapani kohvikus (üks mu lemmikuid, 20 sekundit kodust), joon valget veini ja söön vesikressi salatit.  Ausalt ka, siin Charlie Parkeri ja Dizzy musa mängib praegu taustaks.

Written by Ines

May 25, 2009 at 2:15 am

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. KAs tõesti on rahvas nii sõbralik? Et muudkui naeratavad?

    Ma kardan, et sul ainult esimesel päeval tulebki asi nii hästi välja.

    Rotik

    Ivar

    May 25, 2009 at 10:56 am

    • oeh. jah, sul on õigus, teine päev oli palju raskem. eriti sellepärast, et mul kästi sandaalide asemel kingad jalga panna – kui jalanõud on ebamugavad, siis ei ole üldse nii tore naeratada!

      Ines

      May 26, 2009 at 3:32 am


Leave a Reply

