All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Hmm… Ma tegin seda jälle

with 2 comments

Manhattan

Manhattan

Huvitav, siin New Yorgis pole vahepeal ikka mingeid pidureid. Endalegi üllatuseks sattusin jälle otse tänavalt mingite tüüpidega baari (alguses Financial Districtis, kust hiljem liikusime Cornelia Street Cafe’sse – see päris hubane paik West Village’is) –  jõin veini ja proovisin uusi kokteile. Ma pole tegelikult varem otse baaris leti taga joonud – see on päris lahe. Natuke piinlik on ka, daamid ei tee selliseid asju ometigi. Ja joomine on ju tegelikult täitsa väsitav. Miskipärast on see vahel nii lõbus lihtsalt. Pärast käisime ühe tüübiga veel 55 Barist läbi – seal oli väga hea kontsert – David Binney, Jacob Sacks, Dan Weiss. Pidin sealt natuke enne lõppu jalga laskma, sest oli värsket õhku vaja pärast kõiki neid jooke.

Aga kuidas see võõrastega tutvumine ikkagi käib? Seekord näiteks ma lihtsalt kõndisin tänaval ja sõin jäätist, mis oli liiga suur, sulas ja tilkus sõrmedele. Siis üks abivalmis tüüp läks mulle salvrätikuid tooma… Ja saimegi tuttavaks. Sellega seoses meenub, kui olin esimest korda NYs – olin siis 15 ja ema ja vanem vend jätsid mu ühe restorani kõrvale ootama, kuni nad rendiauto toovad. Ja vahepeal lihtsalt keegi tore tegelane tõi mulle kõrvalt restoranist süüa ja juua, lubas mu eest hoolt kanda juhul kui mu pere järsku tagasi ei tulegi. Ja nagu ei olnud mingi ahistaja minu arust😀. Aga selliste asjadega, you never know. Õnneks mu pere ikka tuli tookord tagasi😀

Written by Ines

June 3, 2009 at 4:45 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. “sõin jäätist, mis oli liiga suur, sulas ja tilkus sõrmedele. Siis üks abivalmis tüüp läks mulle salvrätikuid tooma… ” – Eestis naljast sellist asja ei juhtu, vaata ise kuis saad. Kõnnitakse mööda, vaadatakse peale ja pigem nauditakse kui teisel inimesel sitasti läheb.😀

    Priidik

    June 4, 2009 at 4:24 am

    • Eestis jah, ei ole selliseid juhuseid nagu eriti. Imelik tõesti…

      Ines

      June 4, 2009 at 2:43 pm


Leave a Reply

