All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Ilma rahata New Yorgis

with 4 comments

Summer rain smells good even in New York

Summer rain smells good even in New York

Raha on päris otsas – nagu võib aimata leheküljele ilmunud PayPali linkidest… Aga puudus paneb loovalt mõtlema. Olen avastanud palju võimalusi kokku hoida – tean, kus saab $3.50 eest lõunat süüa, kust saab tasuta leiba jne. Kõige ebameeldivam asi praegu on internetikohtade leidmine – mul pole kodus endiselt netti. Olen lähikonnas juba kõik kohvikud läbi käinud – kuna ma eriti midagi kunagi ei osta, siis seal vaatavad mu peale juba veitsa imelikult. Avastasin ühe punkti tänaval, kuhu jõuab avatud võrk (haruldane juhus siin ümbruskonnas, muidu alati kõik võrgud passwordi all), aga seal levi suht piiripealne – kui auto ette sõidab, siis kaob ühendus ära…😀

Kõige odavamad söögid: mustad oad ei maksa peaaegu midagi – kui keeta neid koos riisiga, siis see on päris odav söök.  Samuti keedumuna. Tegelikult, jäätis on ka  päris odav. Ma ostsin siin ükskord $2.50 eest mingi 1,4 liitrise Edy’s  jäätise. Päris korralik ports ju😀.

Praegu on töö otsimiseks halvim aeg ever, tundub mulle. Iga kõige hullema urka töökuulutuse peale tuleb vähemalt 8 ülikooliharidusega valget tarka kogemustega inimest kokku. Ma olen päris paljudel intervjuudel käinud juba. Sageli ei tule kasuks see, et ma siin vaid natsa üle kuu olen elanud – tahetakse paari aastat New York experience’i.

Summer rain smells good even in New York

Summer rain smells good even in New York

Noh. Aga hästi on näiteks see, et Village Vanguardis saan ma tasuta käia (haa, koos kaaslasega, kes nüüd tahab minu sõber olla?) – juba tean, kelle nime ukse peal mainida. Viimati tõi manager ise mulle veel tasuta õlu ka lauda. Jah ja üldse – tutvused on tohutult abiks. Mul on tutvuste sõlmimiseks siin vist annet, tuleb mainida. Järgmiseks kuuks leidsin paariks nädalaks tasuta elukoha (üks tegelane sõidab ise linnast ära), terve korter minu päralt. Mul on juba hullult siiber enda praegustest korterikaaslastest. Üksi elada oleks ikka mõnusam.

Written by Ines

June 12, 2009 at 6:57 pm

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mulle tundub kah, et kui ise aktiivne olla, on siin v2ga lihtne toredaid tutvusi leida. Aga 3.50ga saab pea igast hiina toidukohast v2ga korraliku portsu.😀

    Rents

    June 12, 2009 at 9:53 pm

  2. Mäletan, kuidas esimesel suvel sõbraga 1$ 3 päeva elasime. Õppisin, et igale langusele järgneb tavaliselt tõus, isegi kui olukord kõige keerulisem. Tuleb olla lihtsalt tegus ning õppida igast sammust midagi uut. Fantastiline blogi! Need emotsioonid ja mõtted meenutavad minu esimest suve, oled igatahes õigel teel!
    Tervitused.

    Harry

    June 13, 2009 at 2:51 am

    • vau, 3 päeva 1 dollariga! Seda on küll inspireeriv teada – paistab, et mul on arenguruumi😀 Suured tänud😉

      Ines

      June 13, 2009 at 10:55 am

  3. Ma mäletan, et China Town’is olid ka väga odavad toidud mitmes söögikohas. Ühes kohas sai 7 dollariga ikka sellise koguse erinevaid asju, et hommikuni ägisesin. Maitses ka tohutu hästi. See oli muidugi mõned aastad tagasi ja äkki on seal nüüd elu kallimaks läinud.

    Kõrvaklapp

    June 13, 2009 at 5:40 am


Leave a Reply

