All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Jälle üks väga kummaline kohtumine

leave a comment »

Union Sq

Union Sq

Jälle üks täiesti imelik juhtum. Jätkasin vahepeal oma tööotsinguid vahelduseks telefoni teel, helistasin lihtsalt kohti läbi. Ei midagi erilist, tavaline rutiinne tegevus. Aga järgmine päev, üks tüüp helistas lambist tagasi – öeldes, et tahab aidata. Mõtlesin, et okei, miks mitte. Leppisime kokku, et kohtume 15th St ja 4th Av nurga peal, ta võtab mu resume ja püüab oma tuttavate kaudu midagi leida. Päris kummaline – täiesti normaalne väga tark ja huvitav inimene oli. Tal olevat tekkinud mingi imelik sisetunne, kuna mu hääl telefonis meenutavat talle kedagi tuttavat, keda ta ükskord ei aidanud, kuigi oleks võinud. Alguses läksime Union Square Starbucksi kohvi jooma, pärast sõime sealsamas WholeFoods marketis sushi’t ja veel hiljem uuesti Pret-a-Manger’i kohvi jooma – rääkisime 5 1/2 tundi juttu. Miskipärast oli nii inspireeriv kohtumine. Ta on arvutiteadlane, türgi juurtega ameeriklane, praegu õpib ülikoolis ja töötab ühes heas DSCN0535restoranis – minu esimene tõesliselt insider kontakt selles äris. Nüüd ma siis kuulsin, kuidas mu resume on täiesti valesti koostatud selle asja jaoks ja sain tõesti häid soovitusi, kuidas peaks kogu lähenemist muutma. See oli täiesti kummaline juhtum, isegi minu jaoks, kuigi ma kohtun siin pidevalt täiesti lambist väga toredate inimestega, kes mind sööma ja eriti jooma kutsuvad🙂. Pärastpoole käisin Smalls’is kontserdil ühe teise tuttavaga (vähiarst Floridast, New Yorgis tööasjus), kellega kohtusin ükskord Blue Note’is – tema viis ka mind pärast sööma. Huvitav, kui ma mõtlen, milliste imelike juhuste najal ma kogu aeg elan, siis see tundub kummaline. Ma kunagi ei tea, mis täpselt, aga mingid juhused alati tekivad, iseeenesest.

Written by Ines

July 3, 2009 at 11:47 am

Leave a Reply

