All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Uus kodu Brooklynis, Park Slope

with 3 comments

Park Slope

Park Slope

Ma elan nüüd vahelduseks ühes teises toredas Brooklyni piirkonnas – Park Slope (Picasa pildialbum). See on Manhattanilt küll kaugemal, aga muidu ülimalt armas koht. Peaaegu kõik majad on brownstone’id, ilusad suured puud tänavaid ääristamas. Kõige rohkem kaifin ma seda, et elan üksi terves korteris (päris hea vaheldus ühele väiksele toale ja mustanahalistega koos elamisele). Olin juba ära unustanud kui kaif on üksi elada – saab laiutada, paljalt ringi käia jne jne.  Kahjuks pole väga palju aega ümbruskonda uurida, kuna käin tööl, ühes pagariäris, ületundidega. See omakorda on kah jällegi ehtne Ameerika – inimesed teevad siin nii palju tööd kui võimalik, paljudel on mitu töökohta, et vaba aega ikka kohe kindlasti ei jääks.  Ma ise eelistaksin varianti, kus pigem veitsa vähem raha, aga rohkem aega. Sest kui on aega, on kõik muu peale üüri võimalik praktiliselt tasuta saada, kui olla õigel ajal õiges kohas – ja seda ma oskan hästi😀. Aga praegu ma käin igatahes tööl, sest J1 viisa eeldab töökohta ja teatud keskmist arvu tunde nädalas. Kuigi päriselt ka, mulle tundub, et mustalt tööd leida on pigem kergemgi ja raha saab otse kätte, ei pea makse maksma.

Q train views

Q train views

Aga jah, huvitav on uut ümbruskonda uurida – erinevates Brooklyni piirkondades on erinevad inimesed ja erinev õhhkkond, erinev õhk, isegi. Siit Park Slope’ist on rongisõit linna veitsa pikem, samas ka rohkem eri liine valida. Newyorklased ristivad nalja pärast rongi tähiseid nimedega – G for gradual/ghost, N for nasty, L for Love😉 N & R – mis sõidavad enamvähem sama liini pidi –  never and rarely jne. Kui sõita Q või N rongiga üle silla, avaneb päris hea Manhattani vaade, aga inimesed ei tõsta pilkugi – kelle jaoks eksootika, kelle jaoks hall argipäev.

Täna oli pärast tööd väga tsill vaba õhtu. Nautisin oma suurt kodu, käisin vannis, jõin oma lemmikut Bohemia õlut, kuulasin Coltrane’i ja lugesin Hemingway’d😀 Homme on mul vaba päev üle pika aja. Tahaks randa minna, aga ilm konkreetselt pole päris õige – liiga pilves…

Written by Ines

July 25, 2009 at 11:58 pm

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kuule, liiga kergeks kisub sul see põli. Aeg oleks ka midagi isamaa kaitsevõime tugevdamiseks teha. Alustuseks võiksid tellida mulle Steyr AUG-i kestapüüdja (kestapüüdja on väga kasulik asi -kestade laialilendamine ei reeda laskepaika).

    Miks ma ise ei telli või? Sest USAst on igasuguseid relvadele kinnitatavaid asju maru keeruline välja saata. Aga erapakina läheks ludinal…

    On ju vahva idee, mis?

    asjadest

    July 26, 2009 at 5:01 am

    • hmm, kas oleme üldse tuttavad?

      Ines

      July 26, 2009 at 12:18 pm

  2. Ei ole tuttavad. Aga minu arust pole sellest midagi, sest lõppudelõpuks on kõik tuttavad ja sõbrad olnud kunagi täitsa võõrad ja -isegi pisut kahtlased.

    Mõistagi ei saavi ma sinu lahkust kurjasti ära kasutada vaid võiksin lisaks ostu-kuludele ja postimaksule teha ka mõne tõsiseltvõetava “kingituse nähtud vaeva eest”. Näiteks mõne kauni ehte?

    Täitsa tõsiselt.

    Asjadest

    August 3, 2009 at 3:58 pm


Leave a Reply

