All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Vaba päev, käisin Rockaway'l rannas

with 5 comments

Rockaway

Rockaway

Esmaspäev oli töölt vaba – ja mõnus päikseline. Ma juba pikemat aega unistan randa minekust, niisiis läksingi, kaugele Brooklynisse Rockaway’le. Meenus see, kuidas me seal umbes 8 aastat tagasi emaga käisime – siis oli oktoober ja rand täitsa tühi, mäletan, kuidas sõime banaanimuffinit seal tookord kahekesi… Ma ei teagi, kas ma sattusin seekord täpselt samasse kohta, igal juhul sõitsin A-traini lõpppeatusesse ja sealt veel Shuttle-rongiga kõige viimasesse rannapeatusse. Minu viimased rannad olid Miamis ja Havail, seega see rand mulle küll eriti ei meeldinud – paksult rahvast täis, põhiliselt hispanic’ud ja mustad. Vesi oli mõnus jahe, aga liiga liivane. Aga tore ikkagi, päevitus on päevitus. Suvi ilma päevituseta on ikka üsna mage, isegi New Yorgis.

DSCN1127

DSCN1155

A train views

A train views

Written by Ines

August 11, 2009 at 1:20 pm

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Täitsa intrigeeriv rannareportaaž. Kõlas väga samamoodi nagu need korrad, kui ma lapsena koos lellega kloogal rannas käisin. Täpsemalt -Ljooha ja lellega. Eriti huvitavaks ja ettearvamatuks tegi selle asjaolu, et ljoohal ja lellel oli alati kaasas kolmeliitrine purk selle halli ollusega,mis õlleankru põhja jääb (nn praska). Ühesõnaga -vennikesed jõid ennast praskast täitsa loppi ja jäid enamasti varsti huugava päikese kätte magama (mina mängisin vees).

    Pärast oli tüüpidel ärgates ilge häda, et kuidas nad ikka nii ära põlesid? Nagu lasteaed oli seal. ja nad ei õppinud ka kunagi. Iga kord sama jama…

    Alleaa.

    Asjadest

    August 12, 2009 at 6:35 am

    • hahaa😀 rannareportaaž. muide, mulle tuli ka klooga rand meelde seal…😀

      Ines

      August 12, 2009 at 1:01 pm

  2. Hurraa!!! Meil kusagil ju ka eelmise korra pildid sealt!!! Ma kah nüüd Prantsusmaalt Atlandi ookeani rannast tagasi. Tuleb välja et olime sama ookeani erinevatel kallastel vist samal ajal?!

    Inga

    August 12, 2009 at 10:51 am

    • eeem.. minu arust see rand on lahe poole, mitte ookeani poole… aga päriselt ka, sama koht vist oligi xD kas käisid Merikesel külas?

      Ines

      August 12, 2009 at 12:59 pm

      • Olin jah Merikese ja ta perega Atlandi ääres rannas – ja mitte lihtsalt rannas, vaid nudistide rannas. Päris põnev – rannavalve, jäätisemüüjad etc – KÕIK PALJAD.

        Inga

        August 13, 2009 at 2:16 am


Leave a Reply

