All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Salongikülastus Manhattanil

with 6 comments

Central Park, Great Lawn

Central Park, Great Lawn

Paar nädalat tagasi Union Square’il määris üks tüüp mulle pähe salongikülastuse kutse – juukselõikus, pediküür, maniküür, kaelamassaaž. Alguses tahtis selle eest $60 saada, aga ma olin nii kõva kaupleja et sain sama asja $15 eest. Eile oli mul vaba päev, käisin seal lõpuks ära – selle raha eest oli täitsa tore seiklus, Upper East Side’il ühes salongis. Need müügimehed olid sinna päris palju rahvast meelitanud. Keegi teine küll nii odavalt kui mina seal muidugi ära käinud, nii palju kui ma uurisin. New Yorgis on kõik sellised asjad tegelikult jube kallid, aga juukseid on ju ikka vahel vaja lõigata. Ma seda esialgu ikkagi ise ei tee.

DSCN1632Kõndisin läbi Central Parki ja Upper East Side’il mööda poode ja kohvikuid. Eile oli nii mõnus ilm, soe ja pehme suvine õhk,  hästi tore niisama jalutada, kuigi jalad on ettekandja-tööst päris väsinud viimasel ajal. Ma olen miskipärast 6-päevase nädalase töögraafiku peal olnud seal.

Central Park

Central Park

DSCN1637

Written by Ines

September 6, 2009 at 1:47 pm

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ülemine pilt on nigu mingine navitrolla maailm. Ainult hiigelsuur küülik ongi veel puudu.

    Asjadest

    September 7, 2009 at 11:59 am

  2. Räägi kohvikukülastajatest ka, keda sa teenindama pead. Mingeid imelikke kah on ikka või?

    Asjadest

    September 8, 2009 at 7:35 am

    • haa, no see pole kohvik – päris restoran on. kohalikud Upper East Side’i inimesed käivad seal. väga head söögid on. inimesed on suht tavalised. mingeid hulle eriti nagu pole

      Ines

      September 8, 2009 at 2:36 pm

  3. Siis on igav, kui hulle üldse pole. Hullud on elu pipar…

    Nii võib veel mugavaks muutuda. Aga näiteks kohe, kui mingi tegelane hakkab kaebuseid kirjutama, on kohe jube huvitav ja peab hästi terane olema. Nn hullud on maru osavad manipuleeriad.

    Asjadest

    September 8, 2009 at 3:24 pm

    • AA kuule, sellisel juhul ikka on kull hulle… Paar imelikku kaebust – tahtsid suuremaid portse saada…😀

      Ines

      September 8, 2009 at 4:36 pm

  4. No näed -juba hakkab tulema…😉

    Asjadest

    September 9, 2009 at 7:15 am


Leave a Reply

