All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

What have I learned riding the MTA New York City Transit

with one comment

MTA New York City Transit speaks Russian

MTA New York City Transit speaks Russian

What have I learned riding the MTA NYC transit😀 Subway.

1 -To dress in layers

2 – To stay away from local trains

3 – To stay away from kids

4 –  To be prepared to meet my next best friend. Or a long lost friend. Or – actually once I met the same friend even twice – in different trains and different stations – randomly. Yeah, subway is great for meeting people.

5 – To carry some change. One can spot something spectacular any moment. And I’ve started to get used to the whole tipping culture.

6 – To carry a book. Somehow the trains come so much faster when I have something else to do…

7 – Not to try to sneak in with somebody else’s MetroCard. It’s not worth it (they’re going to fine you and all that)

Anyway, I’m figuring just riding the subway all day one would see A LOT of authentic New York. Anything is possible and anything can happen.

Recently they have been really cheap with the service, though.

Written by Ines

September 22, 2009 at 4:40 pm

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ma vaatan, et gaasiballooni vedamisest pole nagu midagi räägitud? Mul oli mingi selline periood kunagi, kui tuli nimitet vedelgaasiballooni bussiga vedada, ja tundus nagu kõik vaataksid, et…

    Sama tunne nagu siis, kui olin haiglas sõpra vaatamas, ja korraga kargasid sisse arst + 2 õde ja arst käratas konkreetselt, et :”Nii! kes siin suitsu teeb?!!!” -sest koridoris oli tõesti tunda sigaretilõhna. Ma kukkusin kohe ehmunult kogelema ja hakkasin peaaegu kahtlema, et kas tõesti mina? Kuigi ma pole viimased 20 aastat suitsu katsunudki. Aga no selline süüdlase tunne tekkis kohe…

    Nüüd meenus veel üks temaatiline asi. Viidingu luuletus “Krauklis”.
    Lubage lahkelt tsiteerida:

    Scout-master puhus pasunat ja rivi tekkis poistel
    kes pikem rivi alguses kes lühike see lõpus
    ja päikest oli mereni mis säras päiksepaistel
    suur lippki aeti vardasse ja meeleolu lõbus

    paar trummi pandi põrama mis tühjad olid seest
    sest pasunasse ülearu palju jooksis vett
    õhk virvendas ja meelekohti tuikas mitme eest
    ja siis üks mõte liikus peast et mul on neli kätt

    jah õige küll ma unustasin selles viivituses
    et olin rivis mille ees scout-master ütles nii:
    nüüd tunnistage üles kes teist trepikotta kuses
    sel ööl ja kui ei tunnista ei liigu sammugi

    siis pikkamööda meenus mulle lukkupandud uks
    ma öösel seda kangutasin (peldik oli õues)
    vist unisena pidasin ma koda peldikuks
    kõik meelde tuli surmahirmu äkki tundsin põues

    scout ustav on te oinad võtke kuulda ometi
    sir Robert Baden-Powellile oleks alles piin
    ja küllap vana kindral paneks maha ameti
    kui teaks et läti scoutidel on vilets distsipliin

    nii rääkis master pööramata pilku rivile
    ja kuigi olin korralik ja väga tahtsin süüa
    ma hetkel tundsin soovi mõeldes telliskivile
    see master sinna rivi ette jalust maha lüüa

    juba jõudis päike minna oma hiilgeseisu
    (nüüd ma tean et selle seisu nimi on seniit)
    meie aga jätkasime sirget paigalseisu
    kuriteost ma vaikisin ei hargnenud see niit

    ja master hirmsa vihaga käed puusas jalutas
    me seisime ma olin arg ja süütud seisid ka
    paar korda ennast kokku võtsin süda valutas
    kuid seda vähem seda vähem suutsin ütelda

    siis Krauklis rivi ette astus (minust kolmas koiku)
    ta oli väga paha poiss ma teda vihkasin
    ja ütles: mina tegin ning läks kuivatama loiku
    ma hädavaevalt vaadata ta poole tihkasin

    scout-master ütles: teadagi et Krauklis kesse muu
    nüüd Suvekodust päevapealt ta ära aetakse
    ma nägin
    et on mere ääres kõrge männipuu
    ja söögisaali aknast nägin
    lauda kaetakse

    Asjadest

    September 23, 2009 at 1:31 am


Leave a Reply

