All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Pole tööd, pole kodu

with one comment

ilus sügis on

Autumn in New York (Brooklyn)

Esmaspäeval kolisin oma toast Williamsburgis välja – pakkisin kõik asjad kokku, andsin mööbli (nojah, laua ja kaks tooli) ühele sõbrannale, kellega ma viimasel ajal  päris sageli hänginud olen. Kuidagi nii kerge tunne oli! Võtta oma kotid ja edasi liikuda. Restoranist tulin kah ära – mõttetu värk :D  Jah, ja nüüd on mul uus eluviis – elan lihtsalt erinevate tuttavate pool, kes mul siin on – esimene peatus on Park Slope. Väga tore senimaani😀 Eile oli nii mõnus päev, harjutasin päev otsa, siis sõin päikseloojangu paiku tuletõrjeväljapääsu-rõdu (ok-ok, see on fire escape – mis asi see eesti keeles peaks olema..?) peal sushi’t ja siis läksin Meshell Ndegeocello’t kuulama. Mul on siin linnas selline sõber tekkinud, kes saab tasuta piletid pmst ÜKSKÕIK millele – alates korvpallist lõpetades Hammerstein staadiumiga. Jõime temaga klaasi veini enne kontserti ja pärast kontserti käisime eriti vinges jaapani restoranis Soho’s, sõime igasugu huvitavaid vetikaid, kalu, kaheksajalgu jne ja jõime kõvasti sake’t. Selline tore päev oli. Eks näis, mis edasi saab. Ma hakkan nüüd kodustele kingitusi otsima. Beef jerky’t väikevennale jne😀

DSCN2184

And I'm in love with this autumn

Written by Ines

October 7, 2009 at 11:58 am

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huvitav värk küll. Mul on üks sõbrants, kes elab umbes täpselt samal moel, ainult, et Inglismaal.

    Asjadest

    October 7, 2009 at 3:56 pm


Leave a Reply

