All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Jooksmise jaoks Prospect Park Viljandi järveäärsele palju alla ei jää

with 2 comments

Prospect Park

Prospect Park

Üks tore asi minu Viljandi elu juures oli järve ääres jooksmas käimine. Nüüd, kus pole enam tapvalt palav ostsin ükspäev DSW kingapoest uued botased ja olen õige mitu korda neid kasutanud juba😀. Väga tore on, jooksmine on muuhulgas päris hea viis ümbruskonna tundma õppimiseks. Eile käisin jooksmas Prospect Park’is – ja sain täieliku kaifi! Nägin luikesid ja mingeid suuri karvaseid loomi (rackoons vist- ei tea, mis see eesti keeles on?). Tee peal oli  jooksjaid päris palju, aga ma läksin uudishimust päris sügavale pargi sisse ja eksisin suisa ära mõneks ajaks – pimedaks läks ka juba, niiet päris hirmus oli. Mmmm, aga nii hea õhk seal.

Halb uudis on see, et mu landlady Williamsburgist üritab mind korteri deposiidiga tüssata – andis mulle $50 vähem tagasi, kui pidi. Ma pean midagi välja mõtlema, olen sellisest ebaaususest nimelt sügavalt puudutatud. Ma üritan välja mõelda, kas ainuke võimalus on tõesti kohtusse kaebamine. Hmmm.

Written by Ines

October 8, 2009 at 4:05 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kas nii ei saa teha, et sa küsid esmalt, et “kas ma olen meie kokkuleppset valesti aru saanud, sest te andsite mulle 50 dollarit vähem tagasi?”. Olenevalt vastusest, saab siis edasi tegutseda -kas asuda sõjateele ja “panna kõva kõva vastu” või lihtsalt kokku leppida, et järgmine kuu maksad 50 d vähem.

    500 krooni on omajagu raha ikkagi. Võib muidugi ähvardada ka (ähvardamine pole kunagi liiast). Näiteks, et “kui te raha tagasi ei maksa, saadan eesti maffia teie perekonda terroriseerima (mis ei pruugigi väga valeks osutuda, sest kindlasti leiad sa mõne eesti vahetusüliõpilase, kellele sa selle võla näiteks 10 dollari eest edasi saad müüa. Tudengitel on alati raha vaja). Võibolla põleb teie korter isegi päris maha ja te ise saate maja ees peksa…”. Sellised fantaasiarikkad mõttearendused on tihti väga mõjuvad. Ja kui see ei aita, siis teata, et sa müüd selle võla mingitele getos elavatele mehhiko pättidele. Et eks arutage siis pärast ise seda asja omavahel.

    Mul oli kunagi sõber keda kutsuti millegipärast keeksiks ja kes tegeles võlgade sissenõudmisega. keeks rääkis väga huvitavaid lugusid kuidas raha kätte saada. Põhiline on psüholoogiline terror. Pidev helistamine, naabrite teavitamine, et “teie naaber on pätt -ei maksa raha tagasi -mida soovitate?”, lihtsalt ukse taga passimine, sõimukirjad, tööandja teavitamine…

    Sa võid suhtuda sellesse, kui uude hobisse.

    Asjadest

    October 9, 2009 at 2:53 am

  2. Muide see võibki olla seesama Miljonidollari Võimalus, millest kõik unistavad. Võibolla lood sa oma võla-büroo ja saavutad tohutut edu? Naisterahvad pidid väga nutikad olema, kui mingit asja on vaja välja ajada. See korteriomanik on just hea võimalus oma annet testida.

    Asjadest

    October 9, 2009 at 2:58 am


Leave a Reply

