All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Taevas tasuta wifi ja vein, lennujaamas saab abielluda

leave a comment »

DSCN2388 Ei saanud jätta juhust kasutamata teha üks väike postitus – olen esimest korda elus lennukis internetis. Sõitsin nimelt Stockholmist Chicagosse, nüüd teel New Yorki. American Airlines’il on lennukis nett! Ma olen nii nutikas eestlane, et sain tasuta sisse kah. Üle Atlandi tulin muidu SASiga. Püüan ajaviiteks püstitada rekordit – mitu pudelit lennukiveini ma üle Atlandi lennates (turistiklassis ikka) ära suudan juua. British Airwaysiga läks asi suht edukalt, nad muudkui tulid ja pakkusid – aga ma jäin tookord neljanda pudeli juurde pidama, sest uni tuli peale. SAS nüüd jällegi koonerdas – ametlikult pakuvad veini ainult söögi kõrvale. Ma istusin õnneks keskmises reas ja küsisin mõlemalt poolt – sain nii ikkagi kolm pudelit kätte. Eestlaste värk. Teised reisivad eestlased panid muidu ka hästi –  olid ühed murdnud Stockholmi lennujaamas ilma check-ini tegemata väravani välja. Töötajad küsisid siis hästi armsalt: “How did you even get here?”

Haa, ja üks naljakas asi – Arlanda lennuväljal saab muuhulgas isegi abielluda. Hea teada, juhuks kui tekib vajadus nii möödaminnes kiirelt pulmad teha.

Written by Ines

November 3, 2009 at 6:15 pm

Leave a Reply

