All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Väike Lakewoodi trip

with 2 comments

DSCN2894

Aga need olid vinged vennad, mängisid Take the A-Train'i tantsuks

Sattusin huvitaval kombel laupäeval linnast välja – läksin Hanna-Liina Võsaga Lakewoodi Eesti Majja  kaasa – seal pidi kohalike eestlaste tuluõhtu toimuma ja Hanna-Liina läks esinema. Tasuta õhtusöök ja väike seiklus linnast väljas, miks mitte, mõtlesin ma🙂 Sõitsime kõigepealt rongiga Tarrytowni, seal võeti meid ässade auto peale ja siis üle silla New Jersey’sse Lakewoodi. Söögid olid suht head. Ja ma võitsin loteriiga mõnusa valge sooja teki (mida mul oli täiega vaja!). Aga muidu oli kogu ürituses minu jaoks midagi südantlõhestavalt kurba. Ma vist ei ole nii palju vanu inimesi kunagi korraga näinud? Aga asi pole lihtsalt vanaduses endas – mulle tundub, et vanadus on võimas asi, nagu nooruski ja igaüks jõuab sellesse aega isemoodi, erineva energiaga. Ja ma ei tea, miks see üritus mind seal kurvaks tegi. Tekitas sellise tunde, et elu on ikka julm. Eriti nende vastu, kes sellest aru ei saa. Ja me keegi ju ei saa.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ah, mis sa ajad -just need, kes elu traagikast ja selle kurvast ülevusest mõmmigi ei jaga, on just kõige rahulolevamad. Mida vähem inimene mõtleb, tunneb ja märkab, seda õnnelikum ta on. Tuled töölt, ostad poest saia ja vaatad siis telekat -ülimõnus ju!

    Aga need, kes töölt tulles kaasinimesi jälgivad, analüüsivad ja poest kaerahelbeid ostavad -need on suht kurvad, sest nad tajuvad elu kaduvust ja pettumuse kurba äratundmisrõõmu.

    Selle vastu aitab muidugi näiteks mingi praktiline tegevus -muruniiduki putitamine, tikkimine, kätekõverdused…

    Asjadest

    November 10, 2009 at 4:51 am

  2. Olen ka käinud Lakewoodi Eesti Majas ja need inimesed olid seal tõesti armsad ja meeldivad. Olime seal pulma-eelsel õhtul, kui neil oli tavapärane koosistumine ja kuidas nad rõõmustasid, kui nägid noori eestlasi…Kui rõõmsaks tegi neid see, kui keegi kuulis, et olen pärit nende kodukandi lähedalt jne. Ja see, kuidas nad koos käivad, kõik kel tervis lubab, on alati kohal. Kurvaks teeb asja võibolla see, et nemad on seda eesti asja ajanud kõik need aastad peale sõda ja eks nendega see maja ka lõpetab tegevuse, kuna noori ei ole, kes jätkaks.

    R.

    November 10, 2009 at 1:04 pm


Leave a Reply

