All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Mis muidu uudist – mulle meeldib Brooklynis elada!

with one comment

DSCN2995Eile oli jälle T-särgi ilm, 20 kraadi sooja. Mõnus :)Leidsin tänavalt mitu paari kingi – ühed on kahjuks natsa liiga väiksed, teised natsa liiga suured. Aga muidu täitsa korralikud. Siin on asjade, kingade, raamatute trepile jätmine väga levinud – et möödujad võiksid soovi korral üles korjata ja endale võtta. Mulle see komme päris meeldib. Üks teine väga lahe asi Brooklynis on Park Slope Food Coop (vanim omataoline Ameerikas, väidetavalt inimesed sõidavad isegi New Jerseyst kohale et sealt süüa osta) – toidupood, kus on hästi palju ülimalt tervislikku mahetoitu – hullult odavate hindadega. Konks on selles, et poes käimiseks tuleb liikmeks astuda ja kooperatiivis igas kuus 2,5h tööd teha. Ma praegu üritan ennast ka sinna liikmeks sebida.

hästi palju kasulikke juurikaid

Aga jah, ma olen väga rahul selle piirkonnaga, kus ma nüüd elan – see on ehtne Brooklyn… Park Slope’i aktiivne jazzelu on kohe jalutuskäigu või paari peatuse kaugusel (Tea Lounge, Barbes, Royale, I-Beam, ISSUE Project Room, Brooklyn Lyceum ja palju muud head), pargis saab jooksmas käia, palju tuttavaid elab suht lähedal… Lahe on. Village Voice’i kast on isegi kohe minu maja kõrval. Iga kolmapäev saab uue ajalehe🙂

Sattusin ükspäev jälle ühele tasuta alkoholiga peole – olen täiesti rabatud, kui kihvtid peod siin on. Ma muidu Eestis mingi eriline klubisõber kunagi ei olnud, aga siin tunduvad juba  DJd olevat klass omaette! Igatahes on nüüd kindlaks tehtud, et tasuta joogid ja peod on New Yorgis täiesti saadaval, regulaarselt. Nii palju kui kulub. Ainult liialdada ei maksa… Jubedalt väsitab ära. Tegelikult kontserditel käimine on ka päris väsitav – ma püüan nimelt oma igasuguseid tutvusi ja võimalusi ära kasutada, aga neid satub vahepeal korraga nii palju, et ma ei jaksa lihtsalt. Ühe huvitava internshipi võimaluse leidsin veel, reedel käisin intervjuul. Music business😀 Tundub päris huvitav. Veel rohkem kontserte ja klubisid. Kusjuures, ma põhimõtteliselt ei väsi ikkagi ära sellest asjast siin. Siin on tase tegelikult ka nii nauditavalt kõrge. Ja kui üks asi ära tüütab, on nii kerge vaheldust leida.

DSCN3087Siis ma püüan nüüd harjutamist tõsisemalt kätte võtta. Mu uues kodus on ju klaver, isegi. Kass ja espressomasin on ka. Kass on selline paksuke.  Ja hästi imelik, kogu aeg otsib tähelepanu. Ma pole temast veel hästi aru saanud.

Prousti hakkasin lugema, üks sõber soovitas.

Written by Ines

November 16, 2009 at 2:28 am

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vahva! Ka blogi tehniline tase on kõvasti paranenud -üks pilt läks isegi suuremaks…

    Asjadest

    November 17, 2009 at 5:07 am


Leave a Reply

