All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Jõulupidu Eesti Majas – esines Sofia Rubina!

leave a comment »

Sofia Rubina Eesti Maja jõulupeol

Käisin laupäeval kell kolm pärastlõunal Eesti Majas jõulupeol – täitsa tore oli. Püüdsin põhimõtte pärast tasuta sisse saada, aga ei õnnestunud – paistab, et eestlased on teisest materjalist kui siinsed ameeriklased ja minu strateegiad nende peal ei tööta?? Aga jah, välja oli reklaamitud, et $30 eest tuleb mingi vinge õhtusöök, aga tegelikult oli menüü minu arust üsna minimaalne – keedetud kartul, sealiha, mulgikapsas, hapukurk jne. Ma ühtegi nendest asjadest õieti ei söö, niiet… Hõõgvein sai kah liiga ruttu otsa ja juurde ei toodud. Ja kringlit ja kohvi ma kah ei näinudki. Siiski – see kõik polnud mtte midagi. Tõeline elamus oli hoopis Sofia Rubina! Mulle hullult meeldis😀 Ja tegelikult pidu oli ikkagi väga tore.

Written by Ines

December 21, 2009 at 12:22 pm

Leave a Reply

