All the Things… New York Jazz and More

Blog of a jazz enthusiast

Juuksemodell Manhattanil, Bumble & Bumble

with one comment

Before

New Yorgis on selliseid toredaid juuksurite kursusi, kuhu on võimalik modelliks kandideerida ja tasuta juukselõikuse ja värvimise võimalust kasutada. Kuna heledamaks värvimine toimub neil alles oktoobris, siis ma võtsin selle, mida nad parajagu pakkusid, ehk siis tumedamaks. Juuksurid ise lendavad üle terve riigi New Yorki kohale ja maksavad võimaluse eest tipptasemel stilistide käe all juukseid värvida – nimelt igal modellil on oma juuksur ja stilist, kes juuksurite tööd juhatab. Minu juuksur oli pärit Chicago’st. Huvitaval kombel selgus, et ma nägevat välja väga sarnane sellele modellile, kes oli nende selle kuusruse õppevideos, ja kõik tundsid minu vastu palju huvi – päris meelitav kogemus oli. Päris hämmastav oli, kui palju on võimalik juuste värvimisest rääkida – mis toon ja miks just see toon, kuhu kui palju, mis alla, mis peale… Kõik analüüsiti nii põhjalikult läbi, tundus olevat päris keeruline teadus🙂 Igatahes, ma olen suht rahul.

Written by Ines

August 10, 2010 at 12:46 am

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. kas teine pilt on After? Tuleb tunnistada, et ega ma väga palju vahet ei märka. Naeratus vist varjutab pisikese toonivahe…

    Inga

    August 10, 2010 at 1:36 am


Leave a Reply

